Válogatott szorongásaim

Bármi, aminek az átgondolásával 5 percnél többet töltöttem és szeretném megőrizni az utókornak. Elmélkedések hétköznapi témákról, hobbijaimról és persze az élet nagy kérdéseiről, vagyis Réz András után szabadon: Válogatott szorongásaim

Utolsó kommentek

  • TÖRekvő: OK, ok :-) értem, tetszik a hasonlat :-) Most még vagy 2-3 hétig nem nagyon fogok ráérni, de aztán... (2009.12.17. 21:10) Tőzsde vs. Póker
  • viti2: Örülök, hogy segíthettem. A tét nélküli játékot nem javaslom, max pár napig, ugyanis azon túl, hog... (2009.12.15. 22:36) Tőzsde vs. Póker
  • TÖRekvő: Köszönöm a válaszod, sokat segítettél. Egyre valószínűbbnek tartom, hogy komolyabban nekifekszek a... (2009.12.15. 16:22) Tőzsde vs. Póker
  • viti2: Szia! Érdekes a kérdés, mivel ebben a postban pont arra a következtetésre jutok, hogy a legcélrave... (2009.12.13. 23:51) Tőzsde vs. Póker
  • TÖRekvő: Szia! Megmondom őszintén teljesen véletlenül bukkantam rá a blogodra. Arra kerestem a választ, ho... (2009.12.13. 09:59) Tőzsde vs. Póker
  • Utolsó 20

HTML

Kritika nyílt levél formájában

2011.03.10. 23:17 | viti2 | Szólj hozzá!

Ma kicsit elkattantam egy Index cikk elolvasása után. Mivel nem vagyok az a fórumozó troll ezért inkább úgy döntöttem írok a szerzőnek egy levelet. Hátha. Reménykedni csak lehet, nem? Vagy naiv vagyok?

A szóban forgó cikk, elolvasása ajánlott mielőtt tovább haladsz: http://index.hu/kultur/eletmod/2011/03/10/tiz_etel_amit_soha_ne_rendelj_magyar_etteremben/

És akkor a nyílt kritikám:

"Tisztelt Cikkíró!

Remélem van benned annyi, hogy elfogadod a kritikát, sőt akár reagálsz is rá. Nem tartom magam egy igazi vak nacionalista magyarnak, elismerem, hogy országunknak rengeteg hibája van. Mélységesen felháborít ugyanakkor ha valaki ennyire általánosítva minden tényt mellőzve ír egy igazi negatív ország imázs romboló cikket. Nem értem, hogy ennek a már az indexen megszokott szenzációhajhász utálom a világot cikkírásnak mi értelme van. Az ország egy meghatározó hírportálja vagytok. Most tényleg egy ilyennel kell a közvéleményt formálni a magyar vendéglátósok iránt? (Még mielőtt bárki meggyanúsít semmi közöm nincs a vendéglátáshoz a vendégen kívül.)
 
Tényleg azt akarod állítani, hogy a felsorolt 10 ételből még sehol nem ettél még Magyarországon jót? Tényleg a "Tíz étel, amit soha ne rendelj magyar étteremben" címet kell adnod a cikkednek, amikor az ételek nagy részét nem az elkészítés alapján, hanem az alapanyagok minőségét tekintve becsmérled? Külföldön még sosem ettél rosszat? 

Én már mindegyik ételből ettem jót. Magyarországon is. Még ajánlani is tudok helyeket, ahol kifogástalan a konyha. Javasolnám, hogy a következő cikked legyen mondjuk a "Magyarország 10 legendásan jó gulyáslevese/halászleve/hortobágyi húsos palacsintája". Ennek van értelme. Ez előre viszi az országot. Ez pozitív irányba változtatja az oly sokat emlegetett "magyar mentalitást". Tényleg. :-)
 
Sok sikert a további munkádhoz.

Üdvözlettel,"

Címkék: index kritika magyarország gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://valogatottszorongasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr612729590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása